Руководство: как разлочить iPhone от AT&T (отвязка, анлок AT&T). Часть 1

Помог ли вам этот вариант?

Да конечно,спасибо
111
50%
Нет
78
35%
Я остался на Gevey
21
9%
Я использовал SAM
14
6%
 
Всего голосов: 224
Novoznik
Новенький
Постов в этой теме: 17
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 29 Апрель 2012, 00:33

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 22:18

тоже интересует что делать и что от меня хотят ?


apple iphone 6s
SVA73
Уважаемый
Постов в этой теме: 55
Сообщения: 88
Зарегистрирован: 07 Апрель 2012, 07:32

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 22:21

Сегодня 1 мая, а вот ответа от АтиТов - БОЛТЯРА!!! Подожду завтра, если не будет письма с ответом на анлок - буду писать и ругаться.
Novoznik
Новенький
Постов в этой теме: 17
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 29 Апрель 2012, 00:33

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 22:28

AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.

Original Message Follows: ------------------------

Растроен(( что делать дальше айфончик едит с ебея! что делать отказывать?
mr112
Уважаемый
Постов в этой теме: 25
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 04 Январь 2012, 20:47

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 22:49

Не знаю на сколько лавочку закрыли ,но у меня было примерно так:
Значит написал 14 числа,сказали ждать 23.Я ждал.Тем временем все остальные писали по 10 писем,и получали анлок за пару дней.Причем анлок даже телефонов с плохой историей.
23 пришел ответ,что мне необходимо подождать еще 10 дней,что меня привело в бешенство ,т.к всем остальным ,особо наглым, at&t анлочила за пару дней.
24 я решил отправит еще одно письмо,на этот раз мне не выдавали кейсов и пришло только письмо от робота.27 пришло письмо счастья.
Кстати на первый email ответа так и нет.


Я клоню к тому ,что не нужно отправлять по много писем ,отправили одно и ждите.Отсылая по много писем вы срёте в карман и себе и другим.
chibo1906
Уважаемый
Постов в этой теме: 64
Сообщения: 64
Зарегистрирован: 24 Апрель 2012, 08:29

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:08

народ кто может позвонить и поговорить? я устал долбится по мылу!
SVA73
Уважаемый
Постов в этой теме: 55
Сообщения: 88
Зарегистрирован: 07 Апрель 2012, 07:32

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:11

Скажем огромное СПАСИБО тем кто отсылал письма с нескольких ящиков. :-ok-: МАЛАДЦА!!! :co_ol: Супер. Теперь вот америкосы нам ....... большую болтяру показывают. И пофиг им что телефоны куплены у их сородичей и вообще то на нас их ответственность перед АТиТ не должна распространяться. :cry_ing:
SASH4x4
Уважаемый
Постов в этой теме: 16
Сообщения: 24
Зарегистрирован: 27 Апрель 2012, 17:13

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:19

В продолжение истории... Дозвонился в конце концов с надцати раз до специалиста который разлочил мой айфон, он говорит что сделал все что мог, со стороны АТТ типа телефон разлочен, обращайтесь к яблочникам, выясняйте причину почему неразлочивается.
Аватара пользователя
DEORTI
Гуру
Постов в этой теме: 57
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 07 Апрель 2011, 15:27

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:19

 Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your
iPhone.
We are unable to complete your request at this time due to the following
reason:
For security reasons, no account number or mobile number from the
account was in your email.
Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band
phone and will work in many countries across the globe. Please visit
wireless.att.com/learn/international/ for information on traveling
abroad with iPhone.
For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please
contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500.
We thank you for your continued business.

Thank you for taking the time to e-mail AT&T to request the device
un-lock code for your iPhone.
Non AT&T customers are not eligible to have their iPhone unlocked
through AT&T. AT&T will unlock an iPhone under the following
circumstances:
?    The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a
former AT&T customer who can provide the phone number or account number
for the account
?    The iPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract
obligations, including any term commitment, associated with the device
to be unlocked have been fully satisfied.
?    The iPhone has not been reported lost or stolen.

Also, current customer accounts must be in good standing with no
past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
(60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long
as you do not owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.


AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the
military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased
the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and
can provide proof of purchase.

AT&T reserves the right to deny any unlock request that it concludes
would result in an abuse of this policy or is part of an effort to
defraud AT&T or its customers.  AT&T further reserves the right to alter
this unlocking policy at its discretion without advance notice.

If you are a current or former AT&T customer, please respond to this
e-mail providing your phone number or account number for the account.
Once this information has been verified a device unlock case will be
submitted.
Once the case is resolved, we will be attempting to contact you by
email. There may be a delay due to the high volume of requests. Thank
you for your patience.
Please visit our website to view the AT&T iPhone unlock  eligibility
requirements:
att.com/esupport/article.jsp?sid=KB414532&ct=6200004&pv=2&cv=820&_requestid=460295#fbid=EPpNt6JU2Ku

Sincerely,

AT&T Online Customer Care Professional


Original Message Follows: ------------------------



I have locked iPhone 4 with modem 04.10.01 AT&T.I live in
Moscow,Russian.I bought my iPhone in nonoffical shop because we don't
have offical store in my city.In the shop seller said me that my iPhone
was never locked.Please can you unlock my iPhone? My IMEI
ТУТ БЫЛ МОЙ IMEI. Becouse I don't heve enough money to buy new one! With
regard Dmitriy! Please unlock it. I like Apple very much!

Помогите, переводчики не помогли не чего понять
SASH4x4
Уважаемый
Постов в этой теме: 16
Сообщения: 24
Зарегистрирован: 27 Апрель 2012, 17:13

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:25

ты хочешь сказать что написали письмо что разлочили а ты неделю не мог разлочить а потом получилось? А что выдавал тунец после восстановления без разлочки?
SASH4x4
Уважаемый
Постов в этой теме: 16
Сообщения: 24
Зарегистрирован: 27 Апрель 2012, 17:13

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:29

у меня по первому iphone4 тоже писал этот сервис что он залочен, даже после получения письма счастья)), а когда я его разлочил, начали писать что разлочен.
ДО ВОССТАНОВЛЕНИЯ
model: iPhone 4 16GB Black
version: 5.0
serial: 3215031LA4S
mac: 7C:C3:A1:03:AB:BC
warranty coverage: Limited Warranty
warranty period: 2012-01-15 / 2013-01-14
purchase country: United States
activated: yes
carrier: AT&T United States
SIM locked: yes
ПОСЛЕ
model: iPhone 4 16GB Black
version: 5.1
serial: 3215031LA4S
mac: 7C:C3:A1:03:AB:BC
warranty coverage: Limited Warranty
warranty period: 2012-01-15 / 2013-01-14
purchase country: United States
activated: yes
SIM locked: no
Закрыто