Руководство: как разлочить iPhone от AT&T (отвязка, анлок AT&T). Часть 1

Помог ли вам этот вариант?

Да конечно,спасибо
111
50%
Нет
78
35%
Я остался на Gevey
21
9%
Я использовал SAM
14
6%
 
Всего голосов: 224
Devoller
Уважаемый
Постов в этой теме: 21
Сообщения: 21
Зарегистрирован: 25 Апрель 2012, 13:50

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:39

Я думаю тут человеческий фактор по поводу,что кто-то ждет месяц,а как я за 2 дня получил анлок.
Видимо я нарвался на хорошего сотрудника,который не стал откладывать в долгий ящик и сделал все сразу.
Скажу Вам так,я сам работаю в оргнах и знаю,чтоесли мне пришла жалоба,у меня по- закону есть 30 дней,и в связи с загрузкой я откладываю на 28 день.
Видимо и тут так,а потом еще 100000000писем,тут они совсем охреневают наверное.
Ребята,ждите,если присвоили номер,точно не стоит до ответа долбить,если после робота молчат,пишите с того же мыла с копией предыдущего письма!
Не нужно с разных ящиков долбить.
Аватара пользователя
zhalnin
Почетный пользователь
Постов в этой теме: 11
Сообщения: 15329
Зарегистрирован: 17 Май 2011, 10:35

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:41

DEORTI писал(а): Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your
iPhone.
We are unable to complete your request at this time due to the following
reason:
For security reasons, no account number or mobile number from the
account was in your email
.
Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band
phone and will work in many countries across the globe. Please visit
wireless.att.com/learn/international/ for information on traveling
abroad with iPhone.
For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please
contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500.
We thank you for your continued business.

Thank you for taking the time to e-mail AT&T to request the device
un-lock code for your iPhone.
Non AT&T customers are not eligible to have their iPhone unlocked
through AT&T. AT&T will unlock an iPhone under the following
circumstances:
?    The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a
former AT&T customer who can provide the phone number or account number
for the account
?    The iPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract
obligations, including any term commitment, associated with the device
to be unlocked have been fully satisfied.
?    The iPhone has not been reported lost or stolen.

Also, current customer accounts must be in good standing with no
past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
(60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long
as you do not owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.


AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the
military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased
the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and
can provide proof of purchase.

AT&T reserves the right to deny any unlock request that it concludes
would result in an abuse of this policy or is part of an effort to
defraud AT&T or its customers.  AT&T further reserves the right to alter
this unlocking policy at its discretion without advance notice.

If you are a current or former AT&T customer, please respond to this
e-mail providing your phone number or account number for the account.

Once this information has been verified a device unlock case will be
submitted.
Once the case is resolved, we will be attempting to contact you by
email. There may be a delay due to the high volume of requests. Thank
you for your patience.
Please visit our website to view the AT&T iPhone unlock  eligibility
requirements:
att.com/esupport/article.jsp?sid=KB414532&ct=6200004&pv=2&cv=820&_requestid=460295#fbid=EPpNt6JU2Ku

Sincerely,

AT&T Online Customer Care Professional


Original Message Follows: ------------------------



I have locked iPhone 4 with modem 04.10.01 AT&T.I live in
Moscow,Russian.I bought my iPhone in nonoffical shop because we don't
have offical store in my city.In the shop seller said me that my iPhone
was never locked.Please can you unlock my iPhone? My IMEI
ТУТ БЫЛ МОЙ IMEI. Becouse I don't heve enough money to buy new one! With
regard Dmitriy! Please unlock it. I like Apple very much!

Помогите, переводчики не помогли не чего понять
Хотят номер учетной записи (контракта, аккаунта AT&T) или мобильный номер этой учетной записи. Просят их отправить в ответном письме. Ну и разные условия, которым должен соответствовать заявленный аппарат - они менее значительны.
Аватара пользователя
DEORTI
Гуру
Постов в этой теме: 57
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 07 Апрель 2011, 15:27

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:52

Ну у меня есть симка от аппарата, мне она чем нить поможет?
Может IMSI?
Anjela
Новенький
Постов в этой теме: 9
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 30 Апрель 2012, 00:47

Непрочитанное сообщение 01 Май 2012, 23:58

Mad Doc писал(а):Дык чегож вы хотите? Наскока я понял, по контракту никто ничего не оплачивал, соответственно анлочить не будут скорее всего.
Как ниче не было оплачено, по контракту все оплатил мой друг, просто вот контракт никак не может найти.
Novoznik
Новенький
Постов в этой теме: 17
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 29 Апрель 2012, 00:33

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 00:06

лечше бы сделали спец сайт где можно было зарегиться указать имей айфона и разлочить ели типа все сним нармально и не парить дург друга мозг!!!!!!!
сам блин заказал с ебая моб за последние свои кровные деньги! и тут блин пока едит кирпич (( отказали мне спустя два дня ! Хотя я друзьям два апарата без каких либо проблем разлочил а вот как себе аблом закон подлости!
Вот что я получил в письме что делаеть?
AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.
tamek
Новенький
Постов в этой теме: 3
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 01 Май 2012, 23:56

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 00:10

Помогите люди добрые пожалуйста! :ny_tik: Я плохо дружу с языками и не могу им позвонить, а написать не получается у меня... :-(
Я уже весь интернет перерыла, никто не хочет мне помогать, может тут есть добрые люди? напишите им пожалуйcта... Iphone 4 IMEI 012646004855884
Novoznik
Новенький
Постов в этой теме: 17
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 29 Апрель 2012, 00:33

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 00:18

ща напишу
Nektoo
Новенький
Постов в этой теме: 19
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 16 Апрель 2012, 12:26

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 00:35

народ помогите понять, пришло 2 письма, я их перевёл, но смысла не понял ))

1) Тема: Requested Information from AT&T

Thank you for contacting us regarding your wireless account. As a reminder, you can easily manage your account online at https://www.att.com/ Below is some helpful information on how to manage your account online.

Please do not respond to this e-mail. This mailbox is not monitored and does not accept mail.

Attachments:
Ineligibility invalid mobile or account

This message, including any offer and attachments, is intended for the named recipient and may contain confidential information. No other person should rely on any offer or information in this message. If you are not the named recipient, please immediately delete this message.

И второе письмо
2)Dear Customer:

Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.

Sincerely,
AT&T
Vas73ua
Новенький
Постов в этой теме: 3
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 19 Апрель 2012, 21:21

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 01:34

Походу поигравшись месяц в "разлочку без правил( разлочим всем по IMEI)" и попав под лавину( шквал) запросов-просьб со всего земного шарика об анлоке AT&T закономерно начало прикручивать гайки...
Думаю своими новыми требованиями они как минимум на 70-80% отсеют запрашивающих по простому запросу номера контракта/номера телефона...А ведь ещё есть требование 60 дней как был абонентом AT&T и прочие рогатки...
Всем кто успел - поздравляю. Всем кто не супел - сочуствую...
Атракцион по чудесному превращию iPhone в неверлоки от AT&T закрывается, к сожалению... :ny_tik:
Я разлочил 2 шт iPhone 4 и один iPhone 3G. Ещё один 3Г( по просьбе друга) получил отказ - предоставьте номер договора...
По последнему не сильно и жалко - он и так разлочен и год как тут...хотя неверлок было бы круче :)
Вот такой взгляд со стороны.
ryaba
Новенький
Постов в этой теме: 1
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 23 Октябрь 2011, 17:57

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 05:32

Ну вот, и я получил отказ. Писал письмо на [email protected], просто указал имеи (больше ничего у меня нет аппарат с ебея)
Ответили, что могут разлочить только для клиентов AT&T и ещё несколько условий. Вобщем вот текст.

Dear Alexander,

Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding unlocking your
iPhone. My name is Beau Bymers, and I am happy to help you with your
inquiry.

Unfortunately, we are unable to unlock iPhone devices for non-AT&T
customers. AT&T will only unlock an iPhone under the following
circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T
customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or
account number for the account; the iPhone was designed for use on
AT&T?s network; all contract obligations, including any term commitment,
associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the
iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer
accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid
balance and has been active for at least sixty (60) days. Former
customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T
no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an
iPhone for an active and deployed member of the military who is a
current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with
deployment verification; and a non-AT&T customer who purchased the
iPhone from an authorized location or the 'no commitment' price and can
provide proof of purchase.

If you have an AT&T account please log into your online account and
resubmit your request. If you purchased your device at the full price
from an authorized AT&T sales channel please reply to this email with a
copy of your proof of purchase attached so that we can process your
request.

For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please
contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500. If you have questions
while outside the U.S., contact AT&T by calling +1-916-843-4685.

We thank you for your continued business. Thank you for contacting AT&T
Mobility.


Sincerely,

Beau Bymers
AT&T
Online Customer Care Professional
Закрыто