Руководство: как разлочить iPhone от AT&T (отвязка, анлок AT&T). Часть 1

Помог ли вам этот вариант?

Да конечно,спасибо
111
50%
Нет
78
35%
Я остался на Gevey
21
9%
Я использовал SAM
14
6%
 
Всего голосов: 224
Аватара пользователя
FuLGoR
Гуру
Постов в этой теме: 22
Сообщения: 377
Зарегистрирован: 23 Январь 2012, 00:15

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 18:23

Вы выбрали один из самый действенных способов :-):

На словах они не откажут вам
pashik86
Новенький
Постов в этой теме: 9
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 30 Апрель 2012, 12:23

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 18:41

А вот мне письма приходят сразу с отказом. Раньше хоть представлялись: меня зовут так то и так то. А сейчас, ты типо не клиент атит, вот и иди лесом, без всякой подписи. Кому нибудь приходило "письмо счастья" последнюю неделю? Вроде как скумекали америкосы и прикрыли халяву...


айфон восстановленный
djsasha
Уважаемый
Постов в этой теме: 35
Сообщения: 86
Зарегистрирован: 16 Ноябрь 2011, 16:14

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 18:45

Прикрыли, ибо поняли, что почти все СНГ их заспамило.
pashik86
Новенький
Постов в этой теме: 9
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 30 Апрель 2012, 12:23

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 18:50

Дело не вспаме, как мне кажется. Просто атит поняли, что все халявщики мира ринулись разлачивать свои айфоны, ну и ввели дополнительные меры.
Аватара пользователя
DEORTI
Гуру
Постов в этой теме: 57
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 07 Апрель 2011, 15:27

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 18:52

Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding unlocking your iPhone. My name is Sara Castleberry, and I am happy to help you with your inquiry.

Unfortunately, we are unable to unlock iPhone devices for non-AT&T customers.
AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:

The person requesting the unlock must be a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.

For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500. If you have questions while outside the U.S., contact AT&T by calling +1-916-843-4685.

We thank you for your continued business. Thank you for contacting AT&T Mobility.

Смысла дальше плататься нет?
Или есть способ узнать номер контракта или номер сим?
Симка у меня есть.
pashik86
Новенький
Постов в этой теме: 9
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 30 Апрель 2012, 12:23

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 18:54

Кстати, отвечать стали быстро. Написал им в обед, часов через 5 ответили.
LuckyStrike
Уважаемый
Постов в этой теме: 6
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 06 Январь 2012, 19:19

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 19:13

прошу прощения дорогие форумчане) кое-как до этого сам справлялся через переводчик, щас ни чо не пойму что они хотят от меня... простите за оффтоп)

Dear Eduard Nuriev,

AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:
? The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a
former AT&T customer who can provide the phone number or account number
for the account; the iPhone was designed for use on AT&T?s network; all
contract obligations, including any term commitment, associated with the
device to be unlocked have been fully satisfied.
? The iPhone has not been reported lost or stolen.
? Current customer accounts must be in good standing with no past-due
amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60)
days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as
they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.
? AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the
military who is a current AT&T customer in good standing and is able to
provide AT&T with deployment verification.
? AT&T will unlock an iPhone if a person purchased the iPhone from an
authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof
of purchase. (Ebay, Craig?s list, etc. is NOT an authorized party)
Аватара пользователя
stacia1092
Уважаемый
Постов в этой теме: 33
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 04 Февраль 2012, 01:07

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 19:15

блин,неужели всё,так и будем все с кирпичами? кстати выше сказал кто-то что звонок-самый действенный способ-ничё подобного...сама звонила 2-3 недели назад и все....только лесом предложили идти
и щас не знаю как быть
Nektoo
Новенький
Постов в этой теме: 19
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 16 Апрель 2012, 12:26

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 19:17

Они тебе разблочат только в том случаи если ты предоставишь им данные о контракте или номер телефона ))
gmaks1991
Уважаемый
Постов в этой теме: 26
Сообщения: 88
Зарегистрирован: 29 Март 2011, 23:29

Непрочитанное сообщение 02 Май 2012, 20:08

мне прислали вот что


Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding your request to
unlock your iPhones. I apologize for the confusion. My name is Valrie
Price, and I am happy to help you with your inquiry.

Since we received your first request for the IMEI ending in 3520, our
policy has changed. Unfortunately, non-AT&T Customers are not eligible
to have their iPhone unlocked through AT&T. Please be prepared for the
case that was filed to be denied due to you being a non AT&T customer. I
am sorry for any inconvenience this may cause.

?????, I hope that the information provided has been helpful and has
resolved all of your questions. Should you have additional concerns or
questions about this issue please reply to this email.
Закрыто