Руководство: как разлочить iPhone от AT&T (отвязка, анлок AT&T). Часть 1

Помог ли вам этот вариант?

Да конечно,спасибо
111
50%
Нет
78
35%
Я остался на Gevey
21
9%
Я использовал SAM
14
6%
 
Всего голосов: 224
mr112
Уважаемый
Постов в этой теме: 25
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 04 Январь 2012, 20:47

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 20:52

Не подскажите как до них достучатся ?Звонить я не буду т.к мои устный англиискии не хорош,а вот в чат уже 3 день достучатся не могу :C
На почту можно написать?Кто нить на почту писал ?разлочили?
Аватара пользователя
tatarkin
Новенький
Постов в этой теме: 3
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 03 Март 2012, 13:46

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 22:02

По wi-fi всегда можно активировать iOS, если она не ниже 5.0.
На почту пишите, не парьтесь с чатом, адрес почты а теме на одной из страниц указан был. Вроде даже не один раз.
Я сейчас уже до 5.1 обновился, полет нормальный)
Аватара пользователя
ramz
Новенький
Постов в этой теме: 3
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 16 Октябрь 2011, 16:49

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 22:13

так, а если модем 6,15 как то повлияет?
Squad7
Постов в этой теме: 2
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 13 Апрель 2012, 20:35

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 22:37

Так, давайте соберем до кучи накопленный опыт взятый на практике, а то 4 страницы раздробленной информации.
1. Какой способ наиболее рабочий, практичней, и быстрый. Онлайн Чат AT&T? Звонок в Суппорт AT&T? Написать e-mail.
2. Согласно самому оптимальному способу из 1-го вопроса. Как это сделать? Как написать в Онлайн Чат? На какой номер позвонить? На какой e-mail написать
2.2 Какой пример-шаблон для выбранных способов из 2-го вопроса. Пример: Зайти в чат и сказать: "Hallo, I want unlock my iPhone" Пример: письма для e-mail почты. и т.д.
Давайте создадим наиболее оптимальную инструкцию.
mr112
Уважаемый
Постов в этой теме: 25
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 04 Январь 2012, 20:47

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 23:22

Еще один вариант,если вы покупали на ебае ,то можно написать продавцу ,и слезно его попросить ,чтобы сделал это он,и аргументировать это своим плохим английским.
ang-hellic
Уважаемый
Постов в этой теме: 27
Сообщения: 53
Зарегистрирован: 26 Октябрь 2011, 18:33

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 23:43

как делал я - 1. написал Hello i would like to unock my iphone 4, my IMEI is ... 2. первый ответ был такой - NOTE: This is an automated reply from a system mailbox. Please do not reply to this email.

Thank you for contacting AT&T.

We appreciate your business and know that your time is valuable. An AT&T Online Specialist has been assigned to your case and will respond to your concern within 24 hours. We will do our best to exceed your expectations.

Do you know about the free, fast and easy way to check your minutes or balance, or to make a payment from your wireless phone? It's available 24 hours a day 7 days a week. If not, go to

потом пришло письмо от них же - Dear XXX,

Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding the unlock code for your iPhone. My name is Anitra Friend, and I am happy to help you with your inquiry.

I have submitted a case to review your unlock code request for your iPhone. Your case number is XXX. You will be contacted once the case is completed.

Mr. XXX, should you have additional concerns or questions about this issue please reply to this e-mail. If you need to contact us again regarding a new issue please send us a new e-mail via the contact link through your online account. We greatly appreciate the opportunity to serve you. Please let us know if we can assist in any other way, and thank you for choosing AT&T.

Sincerely,

Anitra Friend
AT&T
Online Customer Care Professional


Help AT&T improve our service to you! Please complete our short survey about your e-mail Customer Service experience. Click on:


The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative.

(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.

потом пришло третье письмо но от [email protected]

THIS IS AN AUTOMATED EMAIL PLEASE DO NOT REPLY BACK TO "OKCQSubsidyUnlock" AS ALL MESSAGES SENT TO THIS EMAIL ADDRESS ARE AUTOMATICALLY DELETED WITHOUT BEING READ. PLEASE CONTACT CUSTOMER SERVICE 1-800-331-0500 FOR ADDITIONAL ASSISTANCE.


Dear AT&T Valued Customer:

We recently received your request for the unlock code on the following device:

EMAIL: XXX
CASE: XXX
MOBILE: Non-ATT
MANUFACTURER: Apple
MODEL: iPhone_4
IMEI: XXX

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
To complete the unlock, simply:
1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
3. Backup and restore your iPhone using iTunes .
For information on backup and restore, please visit https://support.apple.com/kb/HT1414.
4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
Additional information on unlocking can be found at https://support.apple.com/kb/TS3198.
For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.

Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.

This e-mail and any files transmitted with it are the property of AT&T are confidential, and are intended solely for the use of the individual or entity to which this e-mail is addressed. If you are not one of the named recipient(s) or otherwise have reason to believe that you have received this message in error, please notify the sender at (1-800-331-0500) and delete this message immediately from your computer. Any other use, retention, dissemination, forwarding, printing, or copying of this e-mail is strictly prohibited. ST8378
Val1482
Новенький
Постов в этой теме: 1
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 Март 2012, 11:32

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 23:45

А как узнать перед покупкой залоченного аппарата, получиться его так разлочить или он в черном списке.
ang-hellic
Уважаемый
Постов в этой теме: 27
Сообщения: 53
Зарегистрирован: 26 Октябрь 2011, 18:33

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 23:47

Dear XXX,

Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding your device. My name is Jennifer Ryburn, and I am happy to help you with your inquiry.

On review of the information you have provided, I found that your device may be eligible for unlock. I have submitted a case to unlock the device. Your case number is XXX. Please know that it may take between 5 and 10 business days for the case to fully process. Once this is complete you can follow the steps below to unlock your device:

1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
3. Backup and restore your iPhone using iTunes.
For information on backup and restore, please visit https://support.apple.com/kb/HT1414.
4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
Additional information on unlocking can be found at https://support.apple.com/kb/TS3198.
For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.

Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.

I encourage you to visit our web site (https://www.att.com/wireless) often to view current and previous monthly statements, make payments and to shop for new product and service offerings.



Sincerely,

Jennifer Ryburn
AT&T
Online Customer Care Professional


Help AT&T improve our service to you! Please complete our short survey about your e-mail Customer Service experience. Click on:

The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative.

(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.

и у меня вопрос мне его разлочили или мне надо ждать до 10 дней пока разлочат?
Squad7
Постов в этой теме: 2
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 13 Апрель 2012, 20:35

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 23:53

ang-hellic, общее время 10 дней. Разлочить могут хоть через час. Я так думаю в порядке очереди. Как узнать? Нужно сделать все по инструкции, и проверять (удалив ultraSn0w или Gevey SIm из лотка) перегрузив ваш iPhone и подключить с вашей сим-картой желаемого оператора. Если сеть появилась, значит они полностью его активировали.
nav3004
Постов в этой теме: 1
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 13 Апрель 2012, 23:45

Непрочитанное сообщение 13 Апрель 2012, 23:56

если нужна помощь по разлочке пишите помог многим и себе в том числе


как узнать серийный номер айфона
Закрыто